1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług usuwania opinii przez AGENCJA ATMA MARCIN PIESZCZYK, NIP 951-105- 33- 44, ul. Radomska 10 /12/ 16, 02-323 Warszawa, zwanej dalej „Usługodawcą”. 1.2. Usługi świadczone są na podstawie niniejszego regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa. 1.3. Klient, składając zamówienie, akceptuje warunki niniejszego regulaminu.

2. Zakres usług

2.1. Usługodawca świadczy usługi polegające na analizie oraz podejmowaniu działań mających na celu usunięcie negatywnych, niezgodnych z regulaminem danej platformy lub nieprawdziwych opinii zamieszczonych w internecie. 2.2. Usługi dotyczą opinii zamieszczonych na portalach opiniotwórczych, forach internetowych, mediach społecznościowych oraz innych platformach. 2.3. Usługodawca nie gwarantuje usunięcia każdej opinii – skuteczność usunięcia zależy od regulaminu danej platformy oraz zasad obowiązujących w danym serwisie.

3. Warunki realizacji usługi

3.1. Czas realizacji usługi wynosi do 30 dni roboczych, jednak w niektórych przypadkach może się wydłużyć w zależności od procedur danego serwisu. 3.2. W przypadku wydłużenia terminu realizacji Klient zostanie poinformowany o przewidywanym czasie oczekiwania. 3.3. Usługodawca podejmuje wszelkie możliwe środki prawne i techniczne w celu skutecznego usunięcia opinii.

4. Płatności

4.1. Cena usługi ustalana jest indywidualnie na podstawie zakresu zlecenia. 4.2. Płatność odbywa się w formie przedpłaty lub innej uzgodnionej formie. 4.3. W przypadku braku możliwości usunięcia opinii Klientowi może zostać zaproponowany inny sposób rozwiązania problemu lub zwrot kosztów.

5. Odpowiedzialność Usługodawcy

5.1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za negatywne skutki związane z publikacją nowych opinii przez użytkowników w trakcie trwania usługi. 5.2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zmiany regulaminów platform, które mogą wpłynąć na skuteczność usuwania opinii. 5.3. Wszelkie działania Usługodawcy prowadzone są w sposób zgodny z obowiązującym prawem i regulaminami platform.

6. Reklamacje

6.1. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w terminie 14 dni od zakończenia realizacji usługi. 6.2. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej na adres e-mail Usługodawcy. 6.3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania.

7. Postanowienia końcowe

7.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie, o czym Klient zostanie poinformowany na stronie internetowej. 7.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego. 7.3. Wszelkie spory wynikające z realizacji usług będą rozstrzygane przez właściwy sąd według siedziby Usługodawcy.